vineri, 30 noiembrie 2012

EDITORIAL

Măine ,1 decembrie 2012,este ziua Romăniei.Nu pot decăt să scriu  un fragment dintr-o  poezie pentru această sărbătoare.
Ce-ți doresc eu ție dulce Romănie-Mihai Eminescu
Ce-ți doresc eu ție,dulce Romănie,țara mea de glorii ,țara mea de dor?
Brațele nervoase ,arma de tărie,
La trecutu-ți mare ,mare viitor!
Fiarbă vinu-n cupe ,spumege pocalul,
Dacă fii-ți măndri aste le nutresc,
Căci rămăne stănca ,deși moare valul ,
Dulce romănie ,asta ți-o doresc.
Pe lăngă aceste versuri incărcate de multă semnificație ,pot să adaug și dorința mea de a trăi intr-o țară cu oameni civilizați ,cu respect pentru adevăr,cu respect pentru cultură,cu respect pentru drepturile omului.Minciuna și bisericuțele create ,trebuie să dispară odată cu valul din poezia lui Mihai Eminescu.Natura să fie păstrată vie pentru generațiile următoare.Să ne bucurăm de aerul pe care il respirăm ,să-l păstrăm curat și să ne păstrăm propria sănătate prin folosirea plantelor medicinale care se găsesc la tot pasul pe plaiurile Romăniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu