vineri, 25 ianuarie 2013

EDUCATIV

Am făcut o pauză in editarea acestui cotidian deoarece mi-a fost spart autoturismul proprietate personală.In Romănia de astăzi ,accesele de vandalism sunt la loc de cinste.Oamenii au ajuns să se teamă de căteva persoane rău intenționate.Este o imagine de coșmar.Se consideră că au servicii și sunt oameni foarte importanți.Eu locuiesc in provincie .Orașul este un oraș normal.Clădirle sunt in mare parte moștenire de la secolul xx.Oamenii ,fiind mai mult pensionari,sunt lipsiți de plăcerile vieții indestulătoare.In ansamblurile de locuințe,avem apartamente decorate de mulți dintre noi in secolul xx.Cei care si-au decorat apartamentele in urmă cu 5 sau 4 ani ,mă refer la gresie ,faianță și spart pereți.presează celelalte persoane să schimbe la fel in apartamente.In blocul care locuiesc ,există căteva familii care nu au altceva de făcut decăt să urmărească ce fac ceilalți vecini.Sub pretextul că se face citire la apometre ,vin să vadă in apartamentele noastre dacă avem vase spălate sau dacă sunt puse pe dulap.Citirea la apometre se face prin rotunjire .Este o metodă mai nouă de a se impune in fața celorlalți.Se acuză pierderi și scurgeri nejustificate.Pănă acum nu s-a observat acest lucru.Apartamentul meu este un apartament normal.Faptul că nu am schimbat mobila de bucătărie ,faptul că incă mai am covoare in apartament, este considerat a fi anormal.Eu fac curățenie săptămănal.Apartamentul este foarte curat.Si totuși unele femei tot au sămănță de discuție.Din acest comportament total diferit de cel al persoanelor care trăiesc intr-un mediu democratic și bazat pe cultură și civilizație,se observă clar activitatea lor.Aceste persoane se limitează la o viață dominată de incultură,dominată de lipsa de civism,dominată de abundența materială  de prost gust.Democrația la care am visat și visăm toți ,incă nu există.Sunt incălcate sever drepturile omului , al proprietății private și al libertății de exprimare.Urmează să vă prezint o serie de legi din care vă puteți documenta in momentele cănd sunteți in impas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu