joi, 3 octombrie 2013

SOCIAL

Uniunea Europeană organizează un concurs pentru jurnalişti şi blogări cu tema"Reporter European".Ştim că majoritatea dintre jurnaliştii romăni au corespondenţi in străinătate.Materialele pe care doresc să le procure sunt la indemăna lor.Şi totuşi ziarele zac pe tarabele din Romănia.Acest lucru se datorează lipsei de inspiraţie a acestor jurnalişti.Trebuie să ne intrebăm dacă acest concurs este corect sau este o adunare de material pentru preferaţii momentului.Eu am acest cotidian pe blog şi am scris tot ce am considerat că este necesar de ştiut pentru persoanele neajutorate fără a percepe taxă ,fără a cere un preţ .De ce am procedat aşa?Pentru că de 7 ani muncesc in străinătate perioade foarte scurte la ingrijire bătrăni.Lipsa de omenie ,lipsa de informare,au determinat angajatorii de la hoteluri,magazine,birouri să diferenţieze persoanele pe categorii de vărstă.Nicăieri in lege nu scrie că trebuie să fie o limită de vărstă pentru acordarea unui loc de muncă.Si totuşi ministerele continuă să acrediteze asemenea firme de racolare.Nu ii verifică pentru eliminarea diferenţierilor respective.Se mulţumesc să primească anumite comisioane şi atăt.Persoanele care merg la muncă in străinătate se trezesc la destinaţie că realitatea este alta decăt cea expusă.Nu trebuie să generalizăm .Sunt şi firme care merită aceste comisionae.Forţa de muncă din Romănia este foarte ieftină in comparaţie cu forţa de muncă din alte state.Rigorile legii in multe state ne interzic accesul la un loc de muncă.Şi acum ce să facem ?Să lăudăm Uniunea Europeană?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu