luni, 12 septembrie 2022

BIZU

LIZA PREGĂTEȘTE PENTRU ZIUA EI O BĂUTURĂ CU CURACAO.URMEAZĂ SĂ PREPARE ȘI UN TORT DE CIOCOLATĂ.BIZU MĂRĂIE ȘI CERE O PORȚIE DE CROCHETE.liza este preocupată cu prepararea mesei festive.sună telefonul. -Bună dimineața. -Bună dimineața. -Sunteți doamna Liza/ -Da. -Eu sunt Monica. Liza este plină de uimire .nu știe cine este această persoană. -Sunt Monica,fosta prietenă a lui Bafus. -Si de ce ai sunat. -Am sunat să vă spun că mă mărit cu un ofițer și puteți sta liniștită din punctul de vedere al căzniciei dumneavoastră.-Nici nu-mi făceam probleme;asta mai lipsea. Bine doamnă,la revedere. Liza inchide telefonul și continuă să-și prepare masa festivă.Bafus,preocupat de ceea ce face Liza ,aude convorbirea și o intreabă pe Liza cine era la telefon.Liza ii spune că a fost la telefon călcătoreasa de lenjerii.In acest timp o sună florăreasa.o intrabă ce flori trebuie să ii trimită pentru decorul incăperii unde serbează ziua.Liza ii spune că nu dorește decăt crizanteme albe ,ciufulite și cu cozi foarte lungi.Apoi merge să caute materialele pentru decor.Căutănd materialele găsește un bilețel cu un număr de telefon;era numărul Marcelei.A uitat de Marcela.Sună pe numărul găsit și ii răspunde Marcela. -Ce mai faci Marcela? -o ....bine... =Am găsit numărul tău de telefon și m-am găndit să te intreb ce mai faci. -Făceam gogoși cu marmeladă. -Mă bucur.Cănd vii pe la mine? -Cred că peste trei săptămăni.Am ceva de rezolvat și după vin pe la tine. -Bine ,te aștept.Bafus continuă să o secndeze. -Imi place cum pregătești totul. -Toate datorită faptului că nu sunt alta decăt Liza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu