miercuri, 13 iulie 2016

NATURĂ PURĂ

Nu ştiu dacă aţi stat in timpul dumneavoastră liber in preajma micilor animale şi insecte .Trebuie să vedem in jurul nostru imaginea pură a naturii şi a micilor vieţuitoare care trăiesc liniştite in cadrul acestui peisaj.Deşi sunt jurnalist şi ar trebui să vă inşir o serie de informaţii primite de la agenţiile de presă,eu vă transmit stiri de la un mic corespondent găsit in iarbă.Acest corespondent se numeşte melc.Deşi este melc şi ar trebui să imi furnizeze informaţii foarte incet,acest melc imi oferă in fiecare dimineaţă informaţiile necesare pentru toată ziua.De exemplu : intr-o zi a prevestit ploaia ascunzandu-se sub frunzele dese ale florilor.In altă zi a urcat pe tulpina florilor si a rupt o floare de cactus .După ce a rupt floarea de cactus a lăsat-o pe dalele de piatră.Eu nu aveam voie să rup floarea şi melcul mi-a făcut-o cadou.Florile de cactus sunt foarte rare şi apar la distanţă de foarte mulţi ani.Melcul mi-a făcut un privilegiu rupănd această floare.Deasemenea veveriţele sunt adevărate alarme pentru trezit dimineaţa.In fiecare dimineaşă işi fac apariţia in copaci şi sporăvăiesc şi ciocnesc pănă ne trezim.Sper că nu v-am plictisit cu această mică relatare din mijlocul naturii pure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu