joi, 25 iunie 2015

ŞTIRI DESPRE BIZU

In dmineaţa următoare celor intămplate,domnul George a mers la conducerea hotelului pentru a stabili cauza celor intămplate.Directorul hotelului l-a asigurat că sistemul de supraveghere pentru camerele animalelor era in stare de funcţionare şi compania care a participat la amenajarea camerelor nu a asigurat vaza cu flori .In cazul acesta reprezentanţii hotelului nu au avut nicio vină,vina revenindu-i firmei care s-a ocupat cu decorarea incăperii.Daunele au fost acoperite de această firmă ,inclusiv pentru starea de frică a animalului şi pericolul iminent de moarte.Ulterior ,firma insărcinată cu decoraţiunile interioare a adunat cioburile vazei şi le-a dus la verificat.S-a constatat că vaza respectivă avea o inserţie tip zale in loc de cauciuc.S-a procedat la verificarea procesului tehnologic şi s-a ajuns la concluzia că fabricantul vazei este vinovat de calitatea produsului.Pentru acest lucru ,firma de decoraţiuni interioare a cerut despăgubiri fabricantului pentru cele intămplate .Deasemenea s-a constatat că preţul vazei era trecut la calitatea i şi vaza respectivă fusese adusă de la spărturi recondiţionate.Firma producătoare a asigurat decoratorul că nu va mai primi astfel de produse şi va acoperi prejudiciul in totalitate.Decoratorul ,fiind la primul caz de genul acesta ,a luat toate măsurile de precauţie pentru inlăturarea acestor probleme spinoase.Primirea şi restituirea unor produse defecte nu face decăt să stopeze buna activitate.Această temă este foarte vastă şi trebuie tratată cu multă seriozitate .In ceea ce priveşte calitatea produselor şi modelele respective ,se pot schimba cu produse vechi similare.In cazul de faţă s-a constatat că modelul nu era vechi şi vaza era nouă,chiar in termen de garanţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu