joi, 12 februarie 2015

EDUCATIV

Plăcerea de a copia Plăcerea de a copia pe altul există in zilele noastre nu din cauza lipsurilor materiale ci din cauza lipsurilor educaţionale.In fiecare zi asistaţi cum oameni care s-au pregătit intr-un domeniu practică alte profesii.Trebuie să iau atitudine in ceea ce mă priveşte.Profesia de jurnalist nu mai este respectată pentru că pot practica acest lucru toate persoanele cu studii superioare.Mass-media nu mai reprezintă decăt copierea unor informaţii de la agentiile internaţionale.Reviste de integrame sunt concepute de oricine,asigurări pentru case face orice persoană cu studii superioare sau fără studii superioare ,in domeniul medical ,la ingrijire bătrăni vin persoane cu animale tăiate şi bravează că sunt persoane cu dare de mănă.Limba străină nu trebuie ştiută.Instalatori de gaze sunt comentatori sportivi şi colaboratori ai publicaţiilor internaţionale .Colaboratori ai mass-media sunt şi persoanele de la ingrijire bătrăni.Au program in fiecare zi să transmită stirile locale către posturile de radio cu care colaborează.Pacientul poate să aştepte pănă isi termină ţigarea.Ordinea in case o fac alte persoane care nu colaborează cu avocaţi sau mass-media.Nu se ştie .In mazazine se angajează persoane care aduc un pic de marfă şi sunt de la ţară.Spun aceste lucruri pentru că am investit in mine şi nu mi s-a apreciat muncă şi pregătirea.Am scris toate aceste lucruri fără stilul scolastic pentru că din anul 2011 am fost numai copiată şi nu mi-am primit post pentru pregătirea profesională.In schimb toată activitatea mea din CV a fost ocupată in linişte atăt in Romănia căt şi in Germania.Spune Tătaru!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu