luni, 20 mai 2013

EDITORIAL

Ce inseamnă să fii eliminat de pe pagina de internet după ce publici o serie de articole foarte importante?
Am fost plecată o perioadă de timp in altă țară.In acest timp căteva persoane m-au eliminat din paginile electronice pentru că așa au dorit domniile lor.Persoane fără experiență ,persoane cu coincidență de nume,persoane a căror lipsă de idei le-a intunecat mințile.Au așteptat să plec să poată să opereze in liniște.Așa că atunci cănd am revenit in țară , am constatat cu stupoare că nu mai există numele meu in cadrul acestor pagini.
Intrebare:
-Căte articole publicate de domniile lor in nume personal au atins cota statisticilor mele ?
-Cate articole publicate de domniile lor in nume personal in presa internationala au atins cota statisticilor mele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu