marți, 26 martie 2013

EDITORIAL

Este martie ,este incă frig ,peisajul este impietrit de o zăpadă tărzie.Eu am o senzație de căldură imensă.De ce?Pentru că am cititori tot timpul ,pentru că sunt o răsfățată.Am fost plecată pentru o perioadă foarte scurtă in Germania.In Germania intr-un orășel numit Wiesbaden .Orășelul se află in apropiere de Frankfurt.Pentru că nu am avut prea mult timp ,nu am vizitat orașul.Oamenii sunt foarte calzi ,foarte primitori.Este un oraș deschis vizitatorilor.Cănd am revenit am crezut că publicația mea nu mai există.Și totuși există.M-am așezat confortabil pe scăunel și doresc să scriu căt se poate de mult.Cititorii mei dragi,sunteți ca un șal imens de pluș pentru mine.Am găsit multe subiecte de dezbătut in continuare.Pentru rubrica-Interactive for children ,am găsit alte jocuri.Nu rămăne decăt să menținem acest mic zieruleț in picioare.Vă mulțumesc și vă pup de mii și mii de ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu